Skip to main content
לקוחות יקרים, מוקד מכירות פתוח היום עד שעה 19:00
03-9545370
P1000 שלי
להתחבר/רישום
ההזמנות שלי
ההודעות שלי
הקופונים שלי
עדכון פרטים
ניהול כתובות
מרכז הזמנות 03-9545370
דף ראשי
מבצעים
אאוטלט
תקנון
מרכז הזמנות 03-9545370
להתחבר/רישום
ההזמנות שלי
ההודעות שלי
הקופונים שלי
עדכון פרטים
ניהול כתובות
מרכז הזמנות 03-9545370
דף ראשי
מבצעים
אאוטלט
תקנון
תקשורת וצילום
תחנות כוח, סוללות נטענות, שעוני חירום
סמארטפונים ואביזרים
סמארטפונים
אביזרים לסמארטפון
שעונים חכמים
שעונים חכמים
צמידי כושר
שעונים לילדים
רמקולים ניידים
רמקולים אלחוטיים
בידוריות
אוזניות
אוזניות בתוך האוזן
אוזניות על האוזן
אוזניות מעל האוזן
אוזניות ספורט
אוזניות אלחוטיות
מערכת ראש
אוזניות חוטיות
צילום
מצלמות אקסטרים
מצלמות דיגיטליות
מצלמות אבטחה
מצלמות דרך
אביזרים למצלמות אקסטרים
רחפנים
טלפונים ביתיים ומכשירי קשר
טלפונים אלחוטיים דיגיטלים
מוצרי חשמל
מוצרי חשמל לבית
שואבי אבק
עיבוד מזון ומסחטות
מיקרוגלים
אפייה, בישול, טיגון
מיקסרים
מגהצים
תאורת חירום
מכונות שטיפה וניקוי בקיטור
טוסטר אובן
קומקומים ומיחמים
מטהרי אוויר
פלטות חימום ושבת
טוחני אשפה
מכונות גלידה
טלויזיות וסאונד
טלויזיות
מקרן קול
סטרימרים
סאבוופרים
סטריאו
פטיפונים
רדיו
מקרן קולנוע ביתי
מתקני תלייה ושולחנות
מקררים ומקפיאים
מקררים
מקפיאים
מקרר משרד ויין
כביסה, ייבוש ומדיחים
מכונות כביסה
מייבשי כביסה
מדיחי כלים
מכונות קפה ומוצריו
מכונות קפה קפסולות
מכונות קפה
פרקולטורים
מקציפים ומטחנות קפה
מזגנים מאווררים ומוצרי חימום
מזגנים
מצננים
מאווררים
מוצרי חימום
תנורים, כיריים וקולטים
תנורים בנויים
תנורים משולבים
כיריים
קולטי אדים
מכשירי טיפוח
מכונות גילוח ותספורת
מכשירים להסרת שיער
עיצוב שיער
מחשבים וציוד היקפי
קונסולות משחק ואביזרים
קונסולות
משחקים לקונסולות
ציוד נלווה לקונסולות
מחשבים
מחשבים ניידים
מחשבים נייחים
מחשבים משולבי מסך All in 1
טאבלטים
אייפד apple
סמסונג TAB
מותגים נוספים
חנות הגיימינג
כיסאות גיימינג
מקלדות עכברים ופדים
מסכי מחשב
אוזניות גיימינג
כורסאות ופופים
שולחנות גיימינג
מדפסות
מדפסות הזרקת דיו
סורקים
מדפסות לייזר
דיו וטונר למדפסות
אביזרים וציוד היקפי
מסכי מחשב
מקלדות
עכברים
מצלמות אינטרנט
רמקולים למחשב
אביזרי רשת ותקשורת
כבלים
טייפ מנהלים
מגרסות
לבית ולגן
רהיטים לבית
מערכות ישיבה לסלון
פינות אוכל וכסאות
מזנונים ושולחנות סלון
כורסאות
מיטות
מזרנים
ארונות
כסאות
כוורות וכונניות
שולחנות מחשב וכתיבה
ריהוט חצר וגן
מערכות ישיבה ופינות אוכל
נדנדות,שמשיות ומיטות שיזוף
ערסלי גינה
סוככים והצללה
מחסני גינה
אחסון חוץ
תאורת גן
פתרונות חימום לגינה
מנגלים, גרילים, מעשנות, מטבחי חוץ
גרילים גז
טאבונים
מעשנות
מנגלים פחמים
אביזרים
כלי עבודה ותחזוקה
סטים כלי עבודה ובוקסות
כלי עבודה
ארגזי כלים ותיקים
סוללות לכלי עבודה
צביעה ושיפוץ
קומפרסורים
משאבות מים
סולמות
עגלות משא
כספות ומנעולים
עיצוב הבית
שולחנות קפה פינתיים/המתנה
שידות לילה
שידות כניסה
שידות איפור
הדומים
מראות
מדפים
עיצוב הגינה והחצר
שעוני קיר
מעמדי עציצים
גינון
סטים כלי גינון חשמליים
מפוחים ושואבי עלים
מסורי שרשרת ועץ
גוזמי גדר חיה
מכסחות דשא
חרמשים וגוזמי שוליים
ציוד לגינה
מצעים אמבט וכביסה
מצעים, שמיכות וכריות
מוצרי ניקיון
אביזרים לאמבטיה
מעמדי אחסון לאמבט/מטבח
פתרונות תליה וייבוש כביסה
סלי כביסה
קרשי גיהוץ
קולבים ומתלים
הכל למטבח
אי למטבח
צלחות Corelle
סירים ומחבתות
עגלות שירות
פחים
סכו"ם וכלי בישול
כלי אחסון וארגון
מתקני ייבוש כלים
כלי הגשה
משקלי מטבח
ספורט, מחנאות וילדים
צעצועים ומשחקים
מטבח לילדים
בית בובות
ספורט ומשחקים מחוץ לבית
בריכה, מתנפחים וציוד
בריכות
ג'קוזי
בריכות מתנפחות
מתנפחים
אביזרים לבריכה ולים
גלגלים
ממונעים
קורקינטים חשמליים
רולרבליידים וסקייטבורדים
קסדות ומיגון
קורקינטים לילדים
אופני איזון
אופניים
אביזרים משלימים
מכשירי כושר ופנאי
מסלולי ריצה
אליפטיקלים
אופני כושר וספינינג
טרמפולינות
מולטי טריינר וספות כושר
שולחנות משחק
קרוס אובר
סטפרים
שקי אגרוף וכפפות
משקולות וציוד נלווה
ציוד ספורט
קמפינג וטיולים
אוהלים
ציליות וגזיבו
שקי שינה ומזרני שטח
ערסלים
צידניות
אביזרים וריהוט לשטח
בישול בשטח וערכות קפה
אופנה, פארמה ותיקים
תיקים מזוודות ארנקים ותרמילים
תיקים
מזוודות
ארנקים
רכב ואביזרים
אביזרים לרכב
אאוטלט
סל קניות
0
המשך לקופה >>
חזרה לקניות >>
סה״כ:
0
₪ (לא כולל משלוח)
Wish List
ראשי
שאלות נפוצות
שאלות נפוצות
כללי:
האם הנתונים שלי מאובטחים?
מתוך שאיפה לספק לך את הביטחון המקסימאלי בקניה מקוונת, השקענו משאבים רבים ביצירת מערכת לאבטחת מידע ושמירת הפרטיות, המבוססת על הכלים המתקדמים ביותר בתחום זה. העסקאות המתבצעות באתר מאובטחות בטכנולוגית SSL המאושרת ע"י חברות האשראי, וכל המידע בדבר פרטי החיוב שלך מוצפן. הקניה באתר - קניה בטוחה!
האם השתתפות במכירה "תן מחיר" כרוכה בעלות?
על מנת להגיש הצעה לרכישה עליך להזין פרטי כ"א. במידה והצעתך אינה זוכה לא תיגבה ממך כל עלות. יש לשים לב כבמידה והצעתך תתקבל - תהפוך באופן מיידי לזוכה! כל בקשה לביטול מנקודה זו הינה ע"פ נוהל ביטולים.
אילו מוצרים ניתן לקנות באתר?
האתר מאפשר לך לרכוש מגוון עצום של מוצרים בתחומים הבאים:
תקשורת וצילום
|
מוצרי חשמל
|
מחשבים וציוד היקפי
|
לבית ולגן
|
ספורט, מחנאות וילדים
|
תיירות, אופנה ופארמה
איך נרשמים למכירות תן מחיר וקבוצתיות?
אם החלטת להגיש הצעה למכירה "תן מחיר", לחץ על כפתור "הגש הצעה"
אם החלטת לרכוש באמצעות קניה קבוצתית, לחץ על כפתור "לקניה מהירה"
בדף הבא תתבקש למלא מספר תעודת זהות וסיסמא, אשר ילוו אותך בכל כניסה עתידית להגשת הצעה למכירה באתר. אם הנך לקוח חדש עליך למלא את פרטיך האישיים, אם הינך לקוח חוזר פרטיך האישיים יוצגו באופן אוטומטי, באם אישרת את שמירת פרטייך בהרשמה הראשונית.
המחירים באתר כוללים מע"מ?
כן. המחירים באתר כוללים מע"מ.
זכיתי במוצר, מה קורה עכשיו?
ההצעה הזוכה במכירה נשלחת על ידינו לספק המוצר (או המוצרים). בתוך מספר ימים (בהתאם לימי המשלוח למוצר כפי שפורטו בדף המכירה); נציגי הספק ייצרו איתך קשר על מנת לתאם את ההובלה או המשלוח. יתכנו ספקים אשר לא יצרו קשר קודם, להוצאת המשלוח, על כן יש לוודא שהפרטים שהוזנו למשלוח תקינים ומלאים. במקביל ניתן ליצור קשר עם הספק לברור סטאטוס למשלוח.
מי אחראי למוצר שקניתי?
האחריות למוצרים חלה על נותן האחריות כפי שצוין בדף המכירה. אך האתר אינו מסתפק בכך, ולכן אנו נותנים לכל גולש שמבצע רכישה באתר, תעודת אחריות מלאה על קנייה אשר מבטיחה כי תקבלו את השירות והמוצרים הטובים ביותר, או שכספיכם יוחזר לכם. אין בארץ עוד אתר מסחר מקוון שנותן הבטחה כזו לגולשים.
האם אקבל תעודת אחריות למוצר שרכשתי?
בכל המוצרים הנרכשים באמצעות האתר, מצוינת תקופת האחריות למוצר. תעודת האחריות לרוב, נשלחת אליך יחד עם המוצר. במידה ומסיבה כלשהי לא צורפה התעודה, ניתן לפנות ישירות לספק או לחילופין אל השירות באתר ואנו נזמין עבורך תעודה נוספת מאת החברה המוכרת את המוצר.
ערבים לכספך?
אתר P1000 הינו פלטפורמה למסחר אלקטרוני מהותיקים והמנוסים בתחומו ונמצא בבעלות מיניליין בע"מ שבבעלות משפחת אשר וקבוצת אלייד. חברת מיניליין נוסדה בשנת 1981 והיא אחת החברות הוותיקות, הגדולות והיציבות במשק הישראלי בשוק מוצרי החשמל הביתיים.
כאשר את/ה רוכש/ת מוצרים באתר, את/ה קונה מאתר עם גב כלכלי איתן.
מועד אספקת המוצר:
הספקים המציעים את המוצרים באתר עושים ככל יכולתם על מנת לספק את המוצרים ללקוחות בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי. מוצר שנרכש באתר יסופק ללקוח בתוך מספר ימי העסקים עליהם התחייב הספק במכירה. את מספר ימי העסקים לאספקת המוצר ניתן לראות במפרט המכירה תחת הסעיף "זמן אספקה". ימי העסקים יחלו להיספר החל ממועד חיוב כרטיס האשראי ולא ממועד ביצוע ההזמנה באתר. אספקת מוצר שהוזמן באיסוף עצמי תהיה גם כן בתוך מספר ימי העסקים עליהם התחייב הספק במכירה.
סוגי מכירות:
מהן סוגי המכירות באתר?
מכירה קבוצתית, הינה מכירה מוגבלת במלאי של מוצרים או שירותים, המוצעים למכירה במחיר קבוע ואטרקטיבי במיוחד. מאחר ובמכירה זו כל הקודם זוכה, אנו מציעים למהר ולהצטרף למכירה, היות ובמכירה קבוצתית אין צורך בהגשת הצעה, הנך מצטרף ישירות לרשימת הקונים וכל הקונים זוכים. לאחר ביצוע ההזמנה, היא מועברת ישירות לספק לתפעולה ולשליחתה במועד הנקוב במכירה.
תן מחיר, הוא סגנון מכירה בו אתה קובע את המחיר ואת מספר התשלומים שאתה מוכן לשלם עבור המוצר המוצע למכירה באתר. בכל מכירה תוכל להגיש מספר הצעות מחיר וכמו כן לקבוע את מספר התשלומים. בעת הגשת ההצעה מערכת האתר תודיע לך באופן מיידי האם הצעתך זוכה או לא. במידה והצעתך זוכה, מערכת האתר תייצר עבורך הזמנה באופן מיידי. את פרטי ההזמנה תוכל לראות בכרטיס האישי שלך. לידיעתך, בחירה של מספר תשלומים נמוך תשפר את סיכוייך לזכייה במחיר נמוך מהרגיל. לתשומת לבך, הזכייה במחיר אותו הצעת, אינה כוללת תוספת שדרוגים ועלות דמי המשלוח.
איך אני רואה את ההצעות הקודמות שלי?
כל שעליך לעשות הוא להיכנס ל"איזור האישי שלי/My P1000" בדף זה מופיעות ההצעות הקודמות שלך, סטאטוס הזכיות, והצעות שהגשת למכירות שעדיין לא נסגרו. בדף זה ניתן לעדכן גם פרטים אישיים.
מה ההבדל בין מוצר חדש למחודש, מתצוגה וכו'?
באתר יש ציון למוצרים שאינם חדשים, אנו מאמינים כי הצגת הצעות אטרקטיביות ללקוח כדוגמת מוצרים מחודשים, מתצוגה וכו' היא זכות ורצון טוב ובאה לשרת את הלקוח ומעניקה לו את הזכות לבחור בין חדש למחודש.
חדש ומקורי-
מוצר חדש לגמרי שיצא ממפעלי היצרן ומגיע ישירות (באמצעות יבואנים/משווקים) לצרכן הסופי ללא פתיחת אריזה (למעט תהליכי גיור/בדיקה - תלוי במוצר). אחריות מלאה למוצר.
מוצר מתצוגה-
מוצר שהוצג כדוגמה בחנויות/רשתות שיווק והוחזר ליבואן. יתכנו פגמים חיצוניים אשר אינם פוגעים בתפקוד המוצר אלא רק במראהו החיצוני. המוצר נבדק נארז מחדש (לא תמיד באריזה מקורית) ונמכר לצרכן הסופי. לרוב אחריות מלאה למעט מוצרי חשמל קטנים שבד"כ נמכרים עם אחריות חלקית.
סוג ב' -
מוצר שהגיע מהיצרן למחסני היבואן עם פגמים כלשהם (צבע, אריזה, אביזר לא תקין וכו'). פגמים אלו,לרוב אינם פוגעים בתפקוד המוצר אלא רק במראהו החיצוני. לרוב אחריות מלאה למעט מוצרי חשמל קטנים שבד"כ נמכרים עם אחריות חלקית.
עודפים -
מוצרים חדשים לחלוטין הנמכרים בהנחות עקב כמויות מלאי גדולות שנמצאים במחסני היבואן/יצרן ו/או צורך של היבואן/יצרן לסיים את המלאי הנ"ל במהרה.או כניסת דגם חדש למגוון אחריות מלאה על המוצר. מדי פעם לפעם, היבואנים/יצרנים יציינו שמוצר מסוים הינו מעודפים על מנת להבדילו מתמחור מוצרים מגבילים.
OEM = original equipment manufacturer -
מוצר המשמש כרכיב ממוצר מורכב אחר. מוצרים אלו נפוצים בתחום המחשוב לדוגמא: צורב, מקלדת, עכבר כרטיסי זיכרון/מסך וכו' כיוון שמוצר זה משמש כרכיב אחד מיני רבים במוצר אחר לרוב לא יגיע עם הוראות הפעלה, אביזרים נלווים ואריזה מקורית. אחריות מלאה על המוצר.
מחודש -
מוצר שהגיע ללקוח, הוחזר ליבואן/יצרן , תוקן, נבדק ונארז מחדש (לרוב באריזה מקורית) עם ציון היותו מוצר מחודש. לרוב אחריות מלאה למעט מוצרי חשמל קטנים שבד"כ נמכרים עם אחריות חלקית.
מצלמות מחודשות -
הינן תוצר שיווקי של השוק האמריקאי בעיקר. השוק האמריקאי מרכיב את מירב הצריכה העולמית של סחורות בכלל ומצלמות בפרט. חברות הצילום מוכרות לגופים גדולים מצלמות בכמויות גדולות. בעת החלפת דגמים או סופי דגמים או מבצע ספציפי, מבקשת הרשת מכירות או הגוף הרוכש, להחזיר את המצלמות לחברה ובתמורה לקבל מצלמות מדגם אחר. חברות הצילום אינן לוקחות את המוצרים חזרה כחדשים ואינן מסכימות להתייחס למוצר חוזר כאל מוצר חדש שניתן להוציאו למכירה ללא בדיקה מוקדמת. אי לכך נפתח על ידי החברה קו של חידוש המוצרים והמצלמות בו נפתחות כל המצלמות ונבדקות אחת לאחת, מי מהם שפגומה או לא תקינה מוצאת מאת הליין ובאותו מעמד מוסיפים את כל אביזרי המצלמה שאולי חסרו לערכה עצמה. כאן ובשלב זה נארזות המצלמות באריזת יצרן עם סימון של מחודש עליהם. הליך זה נעשה ולאחר מכן מוצאות המצלמות למכירה כמחודשות. מחירי המצלמות המחודשות זול ממחיר החדשות ומכאן נפתח שוק שלם עבור חברות הצילום. המוצרים המחודשים יוצאים לשוק מספר חודשים לאחר יציאת דגם חדש. במשך כל זמן החיים של דגם חדש ואחריו ממשיכים להימכר כמחודשים.
קניה בטוחה / חיובים וזיכויים:
המחירים באתר כוללים מע"מ?
כן. המחירים באתר כוללים מע"מ.
מי גובה את הכסף עבור המוצרים?
גביית התשלום מתבצעת על ידי ספק המוצר/ים ו/או האתר.
באלו דרכים ניתן לשלם על מוצרים באתר?
ניתן לרכוש באמצעות כרטיס אשראי בלבד.
האם רכישות בכרטיסי אשראי באתר בטוחות?
העסקאות באתר מאובטחות בטכנולוגית SSL, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום אבטחת מידע. על ידי שימוש בטכנולוגיה זו, המידע בדבר פרטי החיוב של הרוכש מוצפנים ומאובטחים. כל הרכישות המבוצעות על ידי קונים באתר מאושרות על ידי חברות כרטיסי האשראי.
האם אקבל חשבונית עבור הקניה?
כמובן. כל מי שרוכש באתר, מקבל חשבונית עם המוצר. חשבונית מס על מוצר שרכשת באתר, תצורף ברוב המקרים אל המוצר.
חויבתי ולא קיבלתי את המוצר
בעת ביצוע רכישה, מפורסמים במכירה מספר תנאים קבועים כגון: שם המוצר, שם הספק, מחיר, דמי משלוח, זמן אספקה ועוד. ימי האספקה הכתובים בכל מכירה הינם ימי עסקים - ימי חול בלבד - לא כולל שישי שבת וחגים. יום האספקה הראשון הינו יום העסקים הראשון העוקב ליום בו בוצעה ההזמנה ואושרה על ידי חברת האשראי. במרבית המקרים המוצרים מסופקים לפני תום ימי האספקה ואילו במקרים חריגים ונדירים ביותר, יכול לחול עיכוב. במקרה בו למיטב ידיעתך הסתיימו ימי האספקה וטרם התקבל המוצר לידך, אנו ממליצים לפעול ולפנות אל שירות הלקוחות של הספק/החברה המוכרת את המוצר באתר, ו/או אל שירות הלקוחות של האתר. את פרטי ההתקשרות ניתן לאתר ברשימת ההזמנות בכרטיס הלקוח שלך באתר. חשוב להדגיש: מיד עם קבלת פניה על עיכוב באספקת מוצר, נפעל לתיאום מועד אספקה חדש לשביעות רצון הלקוח. על פי תעודת האחריות המתפרסמת באתר, היה ולא יסופק ללקוח מוצר למרות האמור, האתר ערב לכספו ותאפשר לו לקבל את כספו חזרה ו/או מוצר חלופי שווה ערך - לשביעות רצון הלקוח.
מי אחראי למוצר שקניתי?
האחריות למוצרים חלה על נותן האחריות כפי שצוין בדף המכירה. אך האתר אינו מסתפק בכך, ולכן אנו נותנים לכל גולש שמבצע רכישה באתר, תעודת אחריות מלאה על קנייה אשר מבטיחה כי תקבלו את השירות והמוצרים הטובים ביותר, או שכספיכם יוחזר לכם. אין בארץ עוד אתר מסחר מקוון שנותן הבטחה כזו לגולשים.
האם אקבל תעודת אחריות למוצר שרכשתי?
בכל המוצרים הנרכשים באמצעות האתר, מצוינת תקופת האחריות למוצר. תעודת האחריות לרוב, נשלחת אליך יחד עם המוצר. במידה ומסיבה כלשהי לא צורפה התעודה, ניתן לפנות ישירות לספק או לחילופין אל השירות באתר ואנו נזמין עבורך תעודה נוספת מאת החברה המוכרת את המוצר.
האם הנתונים שלי מאובטחים?
מתוך שאיפה לספק לך את הביטחון המקסימאלי בקניה מקוונת, השקענו משאבים רבים ביצירת מערכת לאבטחת מידע ושמירת הפרטיות, המבוססת על הכלים המתקדמים ביותר בתחום זה. העסקאות המתבצעות באתר מאובטחות בטכנולוגית SSL המאושרת ע"י חברות האשראי, וכל המידע בדבר פרטי החיוב שלך מוצפן. הקניה באתר- קניה בטוחה!
ערבים לכספך?
אתר P1000 הינו פלטפורמה למסחר אלקטרוני מהותיקים והמנוסים בתחומו ונמצא בבעלות מיניליין בע"מ שבבעלות משפחת אשר וקבוצת אלייד. חברת מיניליין נוסדה בשנת 1981 והיא אחת החברות הוותיקות, הגדולות והיציבות במשק הישראלי בשוק מוצרי החשמל הביתיים.
כאשר את/ה רוכש/ת מוצרים באתר, את/ה קונה מאתר עם גב כלכלי איתן.
שינוי פרטי כרטיס אשראי:
כאשר הנכם מבצעים הזמנה, החיוב מבוצע אוטומטית על ידי מערכת האתר על פי התנאים שסומנו על ידכם ותנאי המכירה. להתנהלות מערכת החיוב האוטומטית מספר יתרונות שחשוב להכיר: החיוב האוטומטי, מאפשר תפעול מהיר יותר של ההזמנות ושילוח זריז יותר במרבית המקרים. החיוב האוטומטי יוצר עבור הגולשים סביבת מסחר רצינית ללא התחרות או השתתפות של גורמים פיקטיביים.
שינוי פרטי אשראי לחיוב:
היה ולמרות האמור, תבקשו לבצע שינוי בכרטיס האשראי בו חויבה ההזמנה, תדרשו לפעול כלהלן: על הקונה להגיש בקשה בכתב הכוללת צילום ת"ז, מספר הזמנה ופירוט הבקשה בפקס שמספרו:03-9545381 היה וכרטיס האשראי החדש שייך לאדם אחר, יש לצרף בפקס זה - גם בקשה בכתב של בעל הכרטיס החדש - הכוללת: צילום ת"ז, פרטי אשראי החדשים כולל תוקף ותשלומים נדרשים, וחתימת הלקוח על אישורו לחיוב הסכום הנקוב. אמצעים אלו ננקטים על מנת להגן על הלקוחות באתר ועל החברות המוכרות באתר. ללא אישורים בכתב - לא תתבצענה כל פעולות לשינוי החיוב כאמור.
שינוי מספר תשלומים:
בבקשה לשינוי תשלומים, ניתן לבצע בכתב או בפניה בעל פה. בעת הפניה יש לציין בנוסף למספר ההזמנה - נתונים מזהים כלהלן: כתובת דואר אלקטרוני, מספר זהות של הקונה וארבע ספרות אחרונות של כרטיס האשראי.
זיכוי או חיוב נוספים בהזמנה:
בבקשה לחיוב נוסף (למשל בגין שילוח או שדרוג) - ניתן לבצע בכתב או בפניה בעל פה. בעת הפניה יש לציין בנוסף למספר ההזמנה - נתונים מזהים כלהלן: כתובת דואר אלקטרוני, מספר זהות של הקונה וארבע ספרות אחרונות של כרטיס האשראי.
כרטיס לקוח:
איך אני רואה את ההצעות הקודמות שלי?
xכל שעליך לעשות הוא להיכנס ל"איזור האישי שלי/My P1000" בדף זה מופיעות ההצעות הקודמות שלך, סטאטוס הזכיות, והצעות שהגשת למכירות שעדיין לא נסגרו. בדף זה ניתן לעדכן גם פרטים אישיים.
איך אני משחזר סיסמא כדי להיכנס לאזור האישי / אזור אישי?
אם איבדתם או שכחתם סיסמא, היכנסו לאזור האישי/כרטיס לקוח, מתחת לתיבת סיסמה הקליקו על "שכחתי סיסמה" ותתבקשו להכניס תעודת זהות לצורך שחזור הסיסמה. כל הפרטים המזהים, נמסרים באתר עם קוד אבטחת מידע המחמיר ביותר כיום.
ניהול חשבון בכרטיס הלקוח
מיד עם הרשמתך לאתר, נוצר עבורך כרטיס לקוח אישי. בכרטיס האישי, ניתן לצפות בכל עת בנתונים היסטוריים של פעולותיך באתר כגון: הצעות פתוחות, מכירות שזכיתי, מכירות שלא זכיתי ועדכון פרטים.
החזרות וביטולים:
ביטול הצעה
מי שמציע הצעה במכירה אינו יכול לחזור בו מהצעתו. חזרה מהצעה שניתנה ע"י גולש במכירה, אינה ניתנת להסרה טכנית מהמכירה, מה גם שלא ניתן לנהל מכירה בה הצעות ניתנות ומוסרות לסירוגין. היה והצעתך לא תצא זוכה - הרי שאין צורך בביטול כלשהו. היה והצעתך תזכה בתום המכירה/הגשת ההצעה - ולמרות האמור תבחר לבטלה- יש לפעול להעברת בקשת ביטול בכתב לאתר וכן לגבות אותה בפנייה טלפונית לספק.
זכיתי במוצר, האם אפשר לבטל?
אם הגשת הצעה שנבחרה כזוכה או רכשת מוצר במכירה קבוצתית תוכל לבטל את זכייתך, בהתאם לסעיף 10 לתקנון האתר. מבלי לפגוע באמור בסעיף 10, ביטול זכייה ייעשה אך ורק בהודעה בכתב, במידה והינך מעוניין לבטל את זכייתך אנו ממליצים לגבות את הודעת הביטול בליווי הודעה טלפונית לספק.
דמי ביטול:
כל הרוכש מוצר ו/או זוכה במכירה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. דמי הביטול שנקבעו בחוק הינם בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם. לידיעתך - מדיניות ההחזרות והביטולים מאושרת על ידך בעת ביצוע הרשמה באתר בעת שהנך מאשרת את הסכמתך לתקנון האתר.
החזרת מוצר עקב פגם או קבלת מוצר שגוי
לקוח המעוניין להחזיר מוצר שקיבל מסיבה של פגם במוצר או קבלת מוצר שגוי יעשה זאת בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר בתאום עם הספק ממנו נרכש המוצר באתר. האחריות על החזרת המוצר חלה על הספק כמו גם העלויות הכרוכות בכך. המוצר שהוחזר ייבדק על ידי הספק על מנת לאמת את טענת הלקוח. לקוח המחזיר את המוצר לספק כאמור לא יחויב בדמי ביטול או בדמי משלוח בגין ביטול הזמנתו.
חשוב - במידה וטענת הלקוח להיות המוצר לא תקין או שגוי תימצא שגויה יהיה הספק רשאי לגבות מהלקוח דמי ביטול ודמי טיפול ומשלוח וכן את עלויות שנגרמו כתוצאה מאיסוף המוצר מהלקוח.
החזרת מוצר שלא עקב פגם
כאשר הנכם מחזירים מוצר שאינו לשביעות רצונכם - יש לשים לב לנקודות הבאות:
לקוח אשר קיבל מוצר ומעוניין להחזירו יפעל להחזירו אל בית העסק ממנו נשלח אליו המוצר לא יאוחר מ- 14 יום מקבלת המוצר.
לקוח אשר מחזיר מוצר - ידאג להחזירו שלם, באריזתו המקורית, ככל הניתן, ללא נזק ומבלי שנעשה בו שימוש.
יש לתאם טלפונית את הגעתכם לבית העסק על מנת שלא לבוא במועדים שבית העסק אינו זמין לקבלת לקוחות.
לקוח המחזיר את המוצר לספק כאמור יחויב בדמי ביטול בגין ביטול הזמנתו ובדמי משלוח במידה וישתמש בשירותי הספק להחזרת המוצר.
במידה והנכם שולחים את המוצר באמצעות שליח מטעמכם, חשוב לארוז את המוצר היטב באריזתו המקורית ולוודא שהשליחים ערבים לכם על אחריות הנדרשת בעת הובלת המוצר ועד למסירתו בבית העסק.
מספר ימי האספקה עברו והמוצר עדיין לא הגיע?
בעת ביצוע רכישה, מפורסמים במכירה מספר תנאים קבועים כגון: שם המוצר, שם הספק, מחיר, דמי משלוח, זמן אספקה ועוד. ימי האספקה הכתובים בכל מכירה הינם ימי עסקים - ימי חול בלבד - לא כולל שישי שבת וחגים. יום האספקה הראשון הינו יום העסקים הראשון העוקב ליום בו בוצעה ההזמנה ואושרה על ידי חברת האשראי. במרבית המקרים המוצרים מסופקים לפני תום ימי האספקה ואילו במקרים חריגים ונדירים ביותר, יכול לחול עיכוב. במקרה בו למיטב ידיעתך הסתיימו ימי האספקה וטרם התקבל המוצר לידך, אנו ממליצים לפעול ולפנות אל שירות הלקוחות של הספק/החברה המוכרת את המוצר באתר, ו/או אל שירות הלקוחות של האתר. את פרטי ההתקשרות ניתן לאתר ברשימת ההזמנות בכרטיס הלקוח שלך באתר.
חשוב להדגיש: מיד עם קבלת פניה על עיכוב באספקת מוצר, נפעל לתיאום מועד אספקה חדש לשביעות רצון הלקוח. על פי תעודת האחריות המתפרסמת באתר, היה ולא יסופק ללקוח מוצר למרות האמור, האתר ערב לכספו ותאפשר לו לקבל את כספו חזרה ו/או מוצר חלופי שווה ערך - לשביעות רצון הלקוח.
חיפוש מוצרים:
איזה מבחר מוצרים ניתן לקנות באתר?
האתר מאפשר לך לרכוש מגוון עצום של מוצרים בתחומים הבאים:
תקשורת וצילום
|
מוצרי חשמל
|
מחשבים וציוד היקפי
|
לבית ולגן
|
ספורט, מחנאות וילדים
|
תיירות, אופנה ופארמה
טלפונים, אביזרים לסלולארי | נופש ספא, מתנות
חיפוש מוצרים באתר:
באתר קיימות מספר אפשרויות לחיפוש מוצר:
חיפוש באמצעות מנוע חיפוש הממוקם בראש העמוד בצד ימין- במידה ומדובר בחיפוש ממוקד, שם או דגם. ניתן לרשום בחלון זה שם מוצר (מלא או חלקי), דגם או שם יצרן - וללחוץ על כפתור "חפש". תוצאת החיפוש תתקבלנה בצורה של רשימת מוצרים ותמונות הכניסה למכירות - ממוינות לפי סוגי המכירות של המוצרים השונים באותה הקטגוריה. כאשר אותר המוצר המבוקש, ניתן ללחוץ על שמו על מנת לראות את דף המכירה עם כל הפרטים ולבצע רכישה.
חיפוש מוצר על פי שיוך לקטגוריה - במידה והחיפוש אינו ממוקד ומטרתו לבדוק את ההיצע הקיים באתר בקטגורית מוצרים מסוימת.
חיפוש על פי קטגוריה וחיפוש מתקדם ניתן לבצע על פי קטגוריה על ידי בחירת קטגורית המוצרים הרצויה כמפורט בחלקו העליון של העמוד. לאחר בחירת הקטגוריה הראשית, ניתן להמשיך ולצמצם ולמקד ע"י חיפוש מתקדם על ידי בחירת תת קטגוריות נוספות. לפי מותג, מילות חיפוש נוספות, מחיר מקסימום ומינימום תוצאת החיפוש יופיעו בצורה של תמונות הכניסה למכירות - ממוינות לפי סוגי המכירות של המוצרים השונים באותה הקטגוריה.
מחיר מחירון?!
כפי שמצוין בדף המכירה, המחיר של מוצר או שירות, הינו מחיר אשר הוצע על ידי הספק, מחירים אלה אינם משקפים בהכרח את המחיר הנמוך ביותר בשוק, ובאחריות המזמין לבדוק ולערוך השוואת מחירים.
לא מצאתי את מה שחיפשתי, מה לעשות?
במידה ולא מצאת את המוצר המבוקש על ידך בחיפוש באתר, ניתן ואף מומלץ לפנות עם מבוקשך, אל שירות הלקוחות של האתר. פנייתך תיבדק אל מול מחלקת הסחר באתר והיה, ויימצא כי יש ביכולתנו האפשרות למכור את המוצר בו התעניינת, נפעל לכך בהקדם האפשרי.
היכן מופיעים הפרטים המלאים של המוצר?
מתחת לכותרת המוצר שאת/ה מעוניין/ת לרכוש, מופיע תיאור של המוצר. בין הפרטים : איזו חברה נותנת אחריות על המוצר, מה משך האחריות , מה זמן האספקה, כמה תשלומים ניתן לשלם על המוצר, סוג הדגם של המוצר, מי הספק, סוג המכירה (מכירה פומבית / מכירה קבוצתית / תן מחיר וכו'), מה מספר המכירה, כמה יחידות נמכרו ומה דמי המשלוח למוצר בו אתם מתעניינים.
משלוחים:
זכיתי במוצר, מה קורה עכשיו?
xההצעה הזוכה במכירה נשלחת על ידינו לספק המוצר (או המוצרים). בתוך מספר ימים (בהתאם לימי המשלוח למוצר כפי שפורטו בדף המכירה); נציגי הספק ייצרו איתך קשר על מנת לתאם את ההובלה או המשלוח. יתכנו ספקים אשר לא יצרו קשר מקדים להוצאת המשלוח על כן יש לוודא שהפרטים שהוזנו למשלוח תקינים ומלאים. במקביל ניתן ליצור קשר עם הספק לברור סטאטוס למשלוח.
מספר ימי האספקה עברו והמוצר עדיין לא הגיע?
בעת ביצוע רכישה, מפורסמים במכירה מספר תנאים קבועים כגון: שם המוצר, שם הספק, מחיר, דמי משלוח, זמן אספקה ועוד. ימי האספקה הכתובים בכל מכירה הינם ימי עסקים - ימי חול בלבד - לא כולל שישי שבת וחגים. יום האספקה הראשון הינו יום העסקים הראשון העוקב ליום בו בוצעה ההזמנה ואושרה על ידי חברת האשראי. במרבית המקרים המוצרים מסופקים לפני תום ימי האספקה ואילו במקרים חריגים ונדירים ביותר, יכול לחול עיכוב. במקרה בו למיטב ידיעתך הסתיימו ימי האספקה וטרם התקבל המוצר לידך, אנו ממליצים לפעול ולפנות אל שירות הלקוחות של הספק/החברה המוכרת את המוצר באתר, ו/או אל שירות הלקוחות של האתר. את פרטי ההתקשרות ניתן לאתר ברשימת ההזמנות בכרטיס הלקוח שלך באתר.
חשוב להדגיש: מיד עם קבלת פניה על עיכוב באספקת מוצר, נפעל לתיאום מועד אספקה חדש לשביעות רצון הלקוח. על פי תעודת האחריות המתפרסמת באתר, היה ולא יסופק ללקוח מוצר למרות האמור, האתר ערב לכספו ותאפשר לו לקבל את כספו חזרה ו/או מוצר חלופי שווה ערך - לשביעות רצון הלקוח.
ניתן לשלוח את המוצר לכתובת שונה מזו של המשלם?
אכן כן. אם אתם מעוניינים לשלוח מוצר לכתובת שונה מזו של פרטי המשלם, כל שעליכם לעשות הוא לעדכן אותנו בכתובת החלופית בעת מילוי פרטי המשלוח ואנו נדאג לתאם את אספקת המוצר (או המוצרים) לכתובת החלופית.
האם ניתן לאחד משלוחים?
האתר מפרסם ספקים רבים אשר אינם קשורים אחד לשני, כל הזמנה באתר הינה הזמנה העומדת בפני עצמה ואינה קשורה להזמנות אחרות שביצעת, ולכן לא ניתן לאחד משלוחים. במידה והזמנות שונות מסופקות על ידי אותו הספק, באפשרותך לפנות ישירות לספק, על מנת לברר מולו האם ניתן לאחד את המשלוחים.
כיצד נשלח אלי מוצר?
בכל מכירה שמפורסמת באתר, מופיע תחת "שם הספק" - שמו של הספק ו/או שמה של החברה. כל הזמנה המתבצעת באתר, מועברת אוטומטית לשילוח על ידי הספק ו/או החברה המוכרת אותה באתר - ישירות אל בית הלקוח. המשלוח מבוצע בהתאם לכתובת השילוח שציינת בהזמנתך ובמסגרת ימי ההספקה שהובטחו בה. בכל מקרה של בירור נוסף בדבר שילוח המוצר, ניתן ליצור קשר עם הספק באמצעות הפרטים המופיעים במייל הזכייה שקיבלת או לחילופין מופיעים בדף המכירה תחת : " פרטים לאיסוף עצמי".
מועד אספקת המוצר:
הספקים המציעים את המוצרים באתר עושים ככל יכולתם על מנת לספק את המוצרים ללקוחות בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי. מוצר שנרכש באתר יסופק ללקוח בתוך מספר ימי העסקים עליהם התחייב הספק במכירה. את מספר ימי העסקים לאספקת המוצר ניתן לראות במפרט המכירה תחת הסעיף "זמן אספקה". ימי העסקים יחלו להיספר החל ממועד חיוב כרטיס האשראי ולא ממועד ביצוע ההזמנה באתר. אספקת מוצר שהוזמן באיסוף עצמי תהיה גם כן בתוך מספר ימי העסקים עליהם התחייב הספק במכירה.
איחור באספקה:
הספקים המציעים את מוצריהם למכירה באתר עושים ככל יכולתם על מנת לעמוד במחויבותם לספק את המוצר בתוך פרק הזמן עליו התחייבו במכירה. מקרים של איחור באספקה קיימים אולם הם נדירים ביותר. במקרה של איחור באספקת מוצר ללקוח חשוב לברר את סיבת האיחור על מנת לטפל במקרה באופן היעיל ביותר. שרות הלקוחות של האתר עומד לשרות הלקוח במקרה של איחור באספקת מוצר שהזמין ויעשה ככל יכולתו על מנת לסייע לו לטפל בעניין. עם זאת , מראה הניסיון כי במרבית המקרים בהם חל איחור באספקת המוצר ללקוח, יכול הלקוח לפתור את העניין באופן יעיל ומהיר הרבה יותר באמצעות פניה ישירה לספק ממנו נרכש המוצר באתר.
איחור באספקת מוצר עלול להיגרם מסיבות שונות:
אין אישור לחייב כרטיס האשראי של הלקוח -
במקרה של קבלת סירוב לחיוב כרטיס האשראי שמסר הלקוח בהזמנתו יתעכב הטיפול בהזמנה עד למסירת פרטי כרטיס בר חיוב. זמן האספקה יחושב החל ממועד קבלת האישור על חיוב כרטיס האשראי בלבד.
כתובת למשלוח שאינה נכונה או אינה מדויקת -
במקרה זה עלולה אספקת המוצר להתעכב עד ליצירת קשר עם הלקוח על מנת לקבל ממנו את פרטי הכתובת המעודכנים. במקרים מסוימים עלולה החבילה לחזור לשולח לאחר שחברת השליחים נכשלה במסירתה, במקרה זה יתכן והלקוח יאלץ לשלם את דמי הטיפול והמשלוח פעם שנייה במידה וירצה כי החבילה תשוב ותישלח אליו.
לא ניתן להשיג את הלקוח על מנת לתאם עמו את מועד השילוח -
ספקים רבים נוהגים לתאם את שילוח המוצר עם הלקוח טרם שילוח החבילה על מנת להבטיח שהשילוח יעשה ביעילות ולמנוע הוצאה מיותרת במקרה והלקוח מחליט לבטל את ההזמנה.
הכתובת הנה באזור המוגבל לגישה מבחינה ביטחונית ו/או אינו נגיש לחברת השילוח -
במקרה זה יתעכב שילוח החבילה עד לתאום כתובת שילוח חלופית.
אדם אחר מהלקוח מבקש לקבל את החבילה מהשליח -
חברות שליחים רבות דורשות כי החבילה תימסר לידי הלקוח בלבד תוך הצגת מסמך מזהה. במידה ואדם אחר יבקש לקבל את החבילה יתכן והשליח יסרב למסרה. מומלץ, במקרה והלקוח מעוניין כי אדם אחר יקבל את החבילה במקומו ליצור קשר עם הספק טרם השילוח ולקבל את הוראותיו כיצד להסדיר עניין זה.
לקוח אינו מגיע לאסוף חבילה הנשלחת בדואר רשום -
לקוח המזמין מוצר שנשלח בדואר רשום יקבל לביתו הזמנה מדואר ישראל לאסוף את החבילה מהסניף. אי קבלת ההזמנה בשל תקלה בסניף הדואר או אי היענות להזמנה תעכב את אספקת החבילה ללקוח.
תקופת חגים -
בתקופות עמוסות בחגים מעטים ימי העסקים ועסקים רבים יוצאים לחופשות או עובדים בתפוקה חלקית בלבד. ההמתנה למוצר בתקופה זו עלולה להיות ארוכה יותר.
המוצר חסר במלאי -
מוצרים רבים הנמכרים באתר אינם נמכרים ישירות מהמלאי אלא מוזמנים מהיצרן בהתאם לכמות ההזמנות המתקבלות מהלקוחות המזמינים באתר אצל הספק. במידה וקיים עיכוב באספקת מלאי המוצרים מהיצרן לספק יתכן עיכוב באספקת המוצר ללקוח.
נסיבות שונות שאינן תלויות בספק ומעכבות את אספקת המוצר -
במקרים של שביתות ברשויות השונות כגון מכס, דואר וכד' יתכנו שיבושים באספקת המוצר ללקוחות ועקב כך היווצרות איחור באספקתו.
לקוח אינו יוצר קשר לתאום איסוף מוצר שהוזמן באיסוף עצמי -
בהזמנה של מוצר באיסוף עצמי על הלקוח ליצור קשר עם הספק החל מיומיים לאחר מועד ההזמנה על מנת לתאם את מועד האיסוף. אי יצירת קשר עלול לעכב את אספקת המוצר ללקוח.
אנו שבים וממליצים, בכל מקרה של איחור באספקה מסיבה כלשהי, לפנות ישירות לספק על מנת להבין את סיבת האיחור ולהגיע יחד לפתרון הנוח ביותר.
האם אוכל לקבוע מתי המוצר יסופק?
אספקת המוצרים לרוכשים מבוצעת ישירות ע"י הספקים באמצעות חברות השליחויות השונות, במסגרת זמן האספקה שהובטח במכירה. בחלק מהרכישות יבוצע תאום מראש, טרם הבאת המוצר, אולם בחלק מהרכישות, יגיע השליח לביתך ללא תאום מראש. במידה ולא תמצאו בבית, ישאיר השליח עבורכם מספר טלפון לתאום הגעה נוספת. זוהי דרך עבודה הנהוגה היום במרבית חברות השליחויות בארץ ומאפשרת לך לתאם מול השליחים את המועד הבא לאספקת המוצר. חשוב לדעת כי גם כאשר הנך בוחר באיסוף עצמי, לא תמיד יוכל הספק להעמיד לרשותך את המוצר לאיסוף מיידי! , הספק מחויב להעמיד את המוצר לרשותך, בתוך מסגרת ימי האספקה שהובטחו במכירה באתר.
האם איסוף עצמי מקצר את זמן האספקה?
איסוף עצמי ברוב המקרים מאפשר לך לחסוך את תשלום דמי המשלוח בלבד ולא בהכרח מקצר את זמן האספקה שנקבע במכירה. זמן האספקה להזכירך, נקבע לפי המידע הקיים ברשותנו באשר להמצאות המלאי ו/או ההתארגנות לאספקתו - שיכולה להיות שונה ממוצר למוצר. על אף האמור, אנו עושים כל שניתן, כן לאפשר אספקת מוצר מהירה. כפי שרשום במכירה, ועל מנת לקבל מענה יעיל לפנייתך, מומלץ לפנות ולבצע תיאום טלפוני לאיסוף המוצר בתוך 48 שעות מביצוע ההזמנה - להבדיל מהתקשרות מיידית.
האם ניתן לזרז את השילוח?
בכל מכירה רשומים ימי האספקה לאספקת המוצר. ימי האספקה הינם ימי עסקים שאינם כוללים שישי שבת וחגים. האתר פועל כמיטב יכולתו לוודא כי המוצרים ישלחו בהקדם האפשרי ללקוחות הרוכשים באתר. בקשות לזירוז האספקה על אף האמור - ניתן לשלוח באמצעות פניה לשירות בטווח של 48 שעות מביצוע ההזמנה. בקשה זו תיבדק אל מול הספק המוכר את המוצר באתר, ותענה בהקדם ובהתאם לאפשרויות שיהיו קיימות ברגע נתון.
הרשמו ותוכלו להיות הראשונים לדעת על מבצעים ודילים:
מאשר/ת להשתמש במידע שמסרתי לצרכי הודעות ופרסומות כמפורט בתקנון שבאתר
גלו את ההנחות הנוספות באפליקציה
×
×
שם:
שם משפחה:
מייל:
טלפון:
×